Retourneren

Helaas is/zijn (een aantal) product(en) beschadigd aangekomen, wat nu?
Wanneer één of meer producten ondanks de zorgvuldige verpakking toch beschadigd of helemaal stuk is/zijn kun je contact opnemen met klantenservice@themakeupspot.nl, dan zorgen wij voor een passende oplossing!

Ik wil een product dat ik besteld heb retourneren, kan dat?
Dat kan, maar voor het retourneren van cosmeticaproducten gelden wel een tweetal regels:

1. Cosmeticaproducten zijn zogenaamde hygiëneproducten en mogen alleen geretourneerd worden als ze ongeopend en ongebruikt zijn;
2. Je kunt een product terugzenden als je binnen 14 dagen een retouraanvraag hebt gedaan.

Wie betaalt de verzendkosten wanneer ik een product retourneer?
Wanneer je een product retourneert komen de kosten voor de retourverzending voor jouw rekening, gemaakte verzendkosten vallen namelijk niet onder het herroepingsrecht. Uitzonderingen hierop zijn producten die bij ontvangst beschadigd of verkeerd geleverd zijn. Een retourzending is altijd het risico van de verzender en dit betekent dat The Make Up Spot niet aansprakelijk is voor beschadigde of zoek geraakte retourzendingen.